WAT ANDEREN VAN
MIJ ZEGGEN, MAG
JE BEST GELOVEN.

Van jezelf zeggen dat je goed bent. Dat komt meestal niet over. Maar gelukkig is er LinkedIn:
Nico heeft aan een half woord qua briefing voldoende, hij is heel creatief, hij is heel responsief en haalt zijn deadlines altijd ruimschoots.
Frank Conjaerts, Marketing and communications specialist ING Investment Management
Had ik al die tijd het idee dat ik de beste copywriter van Nederland was, dat idee werd pijnlijk met de grond gelijk gemaakt toen ik Nico’s teksten las. En vol bewondering zijn gedisciplineerde werkwijze zag.
Herbert van Hoogdalem, Professional Outsider & business coach bij De 40-urige Niet-Werk-Week
Nico levert als copywriter goed werk. Flexibel en prettig om mee samen te werken. Iedere deadline wordt gehaald, hoe kort ook.
Alice De Groot, Head of Marketing & Communication at Koninklijke Nederlandse Munt
Nico is een vakman op het gebied van tekstschrijven en redigeren.
Maud Sliepen, Product Marketing Manager Windows
Zowel in creatieve conceptontwikkeling als in copywriting laat Nico telkens weer zien in korte tijd de materie te doorgronden en te vertalen naar leesbare, aantrekkelijke producties.
Roland de Wit, Manager Sales Operations at ADP Nederland
I found that Nico provided a super level of attention to the project with immediate responsiveness that made the distance (I am in the US) a non-issue.
Lori Serure, Senior Manager, Interactive Marketing and Communications at Citrix